czwartek, 24 kwietnia 2014

Nieoficjalny przejazd wiślanym nabrzeżem ;) i kładką ...



Wracając dzisiaj lewą stroną mostu, zobaczyłam bardzo zaawansowany efekt pracy na nabrzeżu wiślanym, no i oczywiście musiałam sprawdzić ów efekt. W prawdzie natrafiłam na ekipę  pracującą, ale skoro nikt mnie nie pogonił, to jechałam dalej, aż drogę zatarasował mi płot ...  nie, nie wcale nie musiałam się wracać - oczywiście poradziłam sobie (wyjechałam bramą) A tak oto prezentuje się, na chwilę obecną, rewitalizowana część nabrzeża portowego. 

Cała inwestycja obejmuje rewitalizację portu i nabrzeża Wisły, w tym modernizację basenu portowego, budowę kortów tenisowych, placu dla kamperów, na przebudowie istniejących umocnień, budowie przystani jachtowej i wioślarskiej z centrum szkoleniowym. Powstają miejsca wypoczynku wraz z zapleczem obsługującym i układem komunikacji, w tym z komunikacją pieszą - rowerową i miejscami postojowymi. Dostępność do całego obszaru przystosowanego do pełnienia nowych funkcji zapewni kładka pieszo-rowerowa, która połączy brzegi nad wyjściem z portu i umożliwi bezpośrednie dojście z centrum miasta na półwysep. 


WIDOK Z MOSTU NA CAŁE NABRZEŻE


WIDOK NA KORT


Całość na chwilę obecną prezentuje się nawet efektownie. Rzeczywistość jednak pokarze jak społeczeństwo to uszanuje, a odpowiednie organa tym pokierują.







Wizualizacja komputerowa basenu portowego, kładki oraz budynków szkoleniowych.





2 komentarze: